Wat zijn de gevolgen wanneer jouw overeenkomst met Preston Palace niet door kan gaan? Dat is o.a. afhankelijk van het moment van annuleren, het soort boeking, de grootte van jouw gezelschap en het deel dat je annuleert. Wij hebben het voor jou op een rij gezet. Heb je na het lezen nog vragen? Neem gerust via reserveringen@prestonpalace.nl of via 0546-542121 contact met ons op. Wij helpen je graag!  

De door de gast te betalen schadevergoeding(en), in verband met annulering van de door de gast gereserveerde horecadiensten wordt (en) vastgesteld op basis van de reserveringswaarde (RW).
Ingeval van no-show zal de gast in alle gevallen verplicht zijn de reserveringswaarde te vergoeden.
Indien één of meer overeengekomen horecadiensten wordt(en) geannuleerd, welke samen 50% of meer van de capaciteit van het horecabedrijf uitmaken, worden de termijnen in de navolgende artikelen met 4 maanden vermeerderd.

Schadevergoedingen terzake annuleringen

Bij annulering hotelaccommodatie/logies (groep)

Bij annulering hotelaccommodatie/logies (individu)​

Bij annulering restaurant/tafelreserveringen (menu)*

Bij annulering restaurant/tafelreserveringen (geen menu)*​

* Groepen = 10 personen of meer

Individuen

Indien een menu is afgesproken zal bij annulering minder dan 4 maal 48 uur voor het ingangstijdstip 50% van de reserveringswaarde zijn verschuldigd. Indien geen menu is afgesproken zal geen schadevergoeding zijn verschuldigd.

Bij annulering zaalverhuur

Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle reserveringen tot 100 (honderd) (hotel)gasten. Voor reserveringen met een hoger aantal gastnachten gelden andere voorwaarden. Informeer hiervoor bij uw boeking.

Bij annulering van een wellness behandeling of arrangement

Voor het annuleren van uitsluitend een saunabezoek worden geen kosten in rekening gebracht. Heb je een behandeling of arrangement gereserveerd en annuleer je minder dan 24 uur voor de gereserveerde aankomsttijd, dan wordt 100% van de reserveringswaarde in rekening gebracht.

Annuleren wegens overheidsbeperkingen

Mocht het zo zijn dat Preston Palace wegens verplichte overheidsmaatregelen (of veiligheidsregio) géén gasten mag ontvangen of niet kan bieden waarvoor je hebt geboekt, dan bieden wij jou twee mogelijkheden:

Jouw boeking verplaatsen naar een andere datum

Wanneer jouw nieuwe verblijf duurder is dan het reeds geboekte verblijf, brengen wij hiervoor de meerkosten in rekening. Indien jouw nieuwe verblijf voordeliger uitvalt zullen wij geen restitutie verlenen.

Een hotelvoucher met geldigheid van tenminste 1 jaar ter waarde van de door jou betaalde reissom

De voucher kan je op een later moment inwisselen voor een nieuw, door jou te boeken verblijf in Preston Palace.

Laatste wijziging: 27-10-2020