Preston Palace blijft toonaangevend!

Preston Palace valt in de prijzen!

Award Beste Family Entertainment Center 
Het team van PleisureWorld NRIT heeft de Award het Beste Family Entertainment Center uitgereikt aan Preston Palace. Volgens Hans van Leeuwen van PleisureWorld NRIT is Preston Palace het meest toonaangevende Family Entertainment Center van Nederland. “Preston Palace is gericht op een short stay voor meerdere dagen met volop plezier. Het heeft een gethematiseerd tropisch zwemparadijs, de nieuwste bowlingbanen, een indoor kermis, diverse foodcourts en je kunt er à la carte eten. Maar centraal staat nog steeds de all-in formule. Recent zijn 'on top of the roof ' nog hotelkamers vernieuwd. Al met al is Preston Palace klaar voor de toekomst.”

Aantrekkelijk voor alle doelgroepen
DGA Carlo Slag is super trots dat zijn Preston Palace de award in de wacht heeft gesleept. “Deze prijs is echt een kroon op het werk. Het is ook een erkenning voor de 500 collega’s die het onze gasten elke dag weer naar de zin maken.” Preston Palace wil als resort zo aantrekkelijk mogelijk zijn voor alle doelgroepen. “Dat doen we door vooral naar de gasten te luisteren en dat in de marketing met prachtige fotografie te vertalen”, vertelt commercieel-directeur Patrick Verver. “We verzamelen en analyseren dagelijks alle reviews waardoor we in staat zijn heel goed naar de gast te luisteren en aanpassingen te doen. Dan krijg je een bedrijf zoals dat er nu staat.” Een bedrijf dat steeds meer gezinnen trekt en daarvoor hotelkamers voor vier en zes personen aanbiedt.

Volop plannen 
Plannen heeft Carlo Slag met Preston Palace nog volop: “We willen in de toekomst de kwaliteit nog verder verhogen, het aantal kamers vergroten en de faciliteiten uitbreiden zodat Preston Palace ook in de toekomst hét all inclusive resort van Nederland blijft.”

Toonaangevend door vernieuwingen
Op de Vakdag Het Nieuwe Dagje Uit vertellen Carlo Slag en Patrick Verver in een interview met Hans van Leeuwen hoe Preston Palace zich de afgelopen jaren heeft ontwikkeld tot een unieke en toonaangevende Nederlandse all-inclusive bestemming. Ze gaan in op de vernieuwingen van Preston Palace, hoe ze zich daarin door de gast laten leiden, hoe ze de eigen marketing hebben ingericht, nieuwe groepen gasten weten aan te trekken en wat de stip op de horizon is.