Preston Palace gaat naar Enschede

Promotor regio Twente
Preston Palace is met jaarlijks 325.000 unieke bezoekers een uithangbord voor Twente. Het all-in resort is naast één van de grootste werkgevers ook een actieve promotor van deze regio. Met de kenmerkende Amerikaanse Schoolbus worden gasten naar trekpleisters als het Veenmuseum, de Kaasboerderij, het Bakkerijmuseum en schilderachtige stadjes als Ootmarsum en Borne gebracht. 

Nieuwe bestemming
Sinds kort is er een nieuwe bestemming: dé winkelstad Enschede! Gasten die terugkeren van een ochtendje shoppen zijn enthousiast. Het indrukwekkende winkelaanbod rond het Van Heekplein, de grote warenmarkt en die 'typische Tukker vriendelijkheid' zijn dé perfecte aanvulling op een all-inclusive verblijf in Almelo. 

Verbinding
Ook Linda Haafkes van Twente Marketing is enthousiast over dit initiatief. "Wij vinden het leuk dat toeristen in Twente erop uit trekken en diverse steden en gebieden bezoeken. Het zoeken van verbindingen met ondernemers onderling zijn juichen wij alleen maar toe".

Bruisende stad 
Marketing Officer bij Enschede Promotie, Petra Kamping, beaamt dit. Enschede is de centrumstad in de Euregio en het kloppend hart van Oost-Nederland. Samen met o.a. het bestuur van Winkelhart Enschede zorgt zij dat Enschede een aantrekkelijke en bruisende stad is en blijft voor bezoekers én ondernemers. "Het is prachtig dat een landelijk bekend hotel als Preston Palace haar succes deelt en actief de samenwerking in Twente, en bovenal met Enschede, zoekt."

Goodiebag 
Dat deze waardering niet alleen uit mooie woorden bestaat, blijkt uit de goodiebag voor de Preston Palace gasten. Enschede Promotie en Winkelhart Enschede hebben een ' toet'n met ''n onmeunig mooi aanbod' samengesteld. Zelfs de gasten die geen Twents verstaan, begrijpen heel goed dat dit niet zomaar een tasje met kortingsbonnen is. 

Wens van de gast centraal
"Wij blijven onze gasten monitoren en zolang zij tevreden zijn, houden wij deze rit in ons assortiment. Bij alle vernieuwingen bij Preston Palace staat de wens van de gast centraal", aldus Alexander Muller, directie Preston Palace. Gezien het aantal aankopen en de positieve geluiden is de wens van de gast duidelijk: op naar Enschede!