Gevonden voorwerpen
Je hebt heerlijk genoten van een arrangement in Preston Palace. Eenmaal thuis besef je je dat je iets bent vergeten of verloren. Niet handig, maar het kan de beste overkomen! Wij gaan je helpen. Wil je via onderstaand formulier contact met ons opnemen? Dan laten wij je zo spoedig mogelijk weten of jouw voorwerp is gevonden.
Werkwijze verzenden/ophalen van jouw verloren eigendom.
Er zijn twee manieren om de eigendommen terug te krijgen:
1. Je kunt de eigendommen afhalen bij de receptie van Preston Palace, dit kun je telefonisch een
dag van te voren aan ons doorgeven via telefoonnummer +31 (0)546 - 54 21 39 of via
gevonden@prestonpalace.nl.
2. Je kunt er voor kiezen om de gevonden voorwerp(en) te laten opsturen. Hiertoe dient opdracht
gegeven te worden aan de online verzendservice van PostNL:
(http://onlineverzendservice.postnl.nl). Op deze website wordt exact uitgelegd hoe het één en
ander in zijn werk gaat.
Bij de vraag: “waar naartoe wilt u uw pakket verzenden?”, vul je jouw eigen adres in + eigen emailadres in.
Bij afzender vul je het adres van Preston Palace in. Preston Palace - Laan van Iserlohn 1 - 7607
PT Almelo
Bij stap 3 wordt gevraagd of je jouw pakket wilt laten ophalen door Postnl, dit is niet nodig. Preston
Palace zorgt dat het pakket bij Postnl komt.
Na betaling krijg je het verzendlabel zichtbaar op jouw beeldscherm. Dit verzendlabel dien je op te
slaan op jouw computer. Daarna kun je het verzendlabel via jouw eigen e-mail naar Preston Palace
mailen: gevonden@prestonpalace.nl.
Mocht je het lastig vinden om een verzendlabel via de computer aan te maken, dan kun je ook
een pakketzegel kopen bij het postkantoor. De pakketzegel kun je per post naar Preston Palace
sturen. Adres: Preston Palace t.a.v. afdeling Housekeeping. Laan van Iserlohn 1 - 7607 PT Almelo
Bij het verzenden van de goederen accepteert Preston Palace geen enkele aansprakelijkheid. De
kosten van het toezenden van vergeten spullen zijn voor eigen rekening. Jouw artikelen worden nog
maximaal 2 maanden bewaard.